Αχ γέρασα πια: σταματάει και o NETSCAPE browser
John Rotomano
2008-01-31 18:11:47 UTC
Ότν πρωτομπήκα στο ιντερνέτ πολλά χρόνια πριν, ήταν με τον φυλλομετρητή
NETSCAPE.

από 1-3-2008, αυτός ο browser θα είναι παρελθόν......

While internal groups within AOL have invested a great deal of time and
energy in attempting to revive Netscape Navigator, these efforts have
not been successful in gaining market share from Microsoft's Internet
Explorer. Recently, support for the Netscape browser has been limited to
a handful of engineers tasked with creating a skinned version of Firefox
with a few extensions.

AOL's focus on transitioning to an ad-supported web business leaves
little room for the size of investment needed to get the Netscape
browser to a point many of its fans expect it to be. Given AOL's current
business focus and the success the Mozilla Foundation has had in
developing critically-acclaimed products, we feel it's the right time to
end development of Netscape branded browsers, hand the reins fully to
Mozilla and encourage Netscape users to adopt Firefox.

http://blog.netscape.com/2007/12/28/end-of-support-for-netscape-web-browsers/
Stelios Koulouris
Yianni
2008-01-31 23:49:43 UTC
Θυμάσαι πότε (ποιά χρονιά περίπου) ξεκίνησε να χρησιμοποιείται το Mosaic?
Δηλαδή εσύ ποιά χρονιά το χρησιμοποιούσες?
Yianni
Stelios Koulouris
2008-02-01 05:54:50 UTC
Εγώ δεν το χρησιμοποίησα από την αρχή. Πρέπει να το "συνάντησα" 1994-1995
στο ΤΕΙ παράλληλα με Gopher, Veronica κλπ που δούλευαν σε Text mode κατω απο
Unix αν θυμάμε καλά? Ακόμα θυμάμε μερικές εντολές...
Το 1995-1996 που ήμουν Σκωτία κατά κύριο λόγο χρησιμοποιούσαμε Netscape σε
386 και 486 μηχανήματα. Στον εσωτερικό server του Πανεπιστημίου όμως
δουλεύαμε ακόμα κατά κύριο λόγο σε text mode.
Yianni
Yianni
2008-02-01 15:42:30 UTC
Post by Stelios Koulouris
Εγώ δεν το χρησιμοποίησα από την αρχή. Πρέπει να το "συνάντησα" 1994-1995
στο ΤΕΙ παράλληλα με Gopher, Veronica κλπ που δούλευαν σε Text mode κατω
απο Unix αν θυμάμε καλά? Ακόμα θυμάμε μερικές εντολές...
Αυτό ακριβώς ήθελα.
Yianni
orck
Yianni
Dimitris M
2008-02-01 17:05:33 UTC
Post by orck
eimai-o-palioteros-sto-internet-psaria
Äåí íïìßæù...
--
Dimitris M ***@ath.forthnet.gr
áöáéñÝóôå ôá äýï ôáö ðñéí ôï ðáðÜêé áðï ôçí äéåýèõíóç
orck
2008-02-02 18:44:02 UTC
ρε ξεκολατε και οι δυο σας
δεν ισχυριστηκα οτι ειμαι ο παλιοτερος εδω μεσα
αστειευτηκα λεγοντας οτι το θεμα ετσι οπως παει ειναι για το
grk.nostalgia.eimai-o-palioteros-sto-internet-psaria (ειναι ειδικο γκρουπ
που θα τσακωνομαστε τακτικα για το ποιος ειναι παλιοτερος)
:)
το πιασατε τωρα, νεοι;
:)
Post by orck
eimai-o-palioteros-sto-internet-psaria
Δεν νομίζω...
αφαιρέστε τα δύο ταφ πριν το παπάκι απο την διεύθυνση
gpaleo
2008-02-01 17:27:34 UTC
Μ' αυτό το πλευρό να κοιμάσαι................
Dimitris M
2008-02-01 19:12:21 UTC
Ôï -paleo áðï ôï "ðáëáéüò" âãáßíåé;
--
Dimitris M ***@ath.forthnet.gr
áöáéñÝóôå ôá äýï ôáö ðñéí ôï ðáðÜêé áðï ôçí äéåýèõíóç
Ðáëé grk.nostalgia.eimai-o-palioteros-sto-internet-psaria
:)
Ì' áõôü ôï ðëåõñü íá êïéìÜóáé................
gpaleo
2008-02-01 20:27:10 UTC
Το -paleo απο το "παλαιός" βγαίνει;
--
αφαιρέστε τα δύο ταφ πριν το παπάκι απο την διεύθυνση
Τρόπον τινά.
The rest is history.
elpinor
2008-02-01 21:03:01 UTC
Post by gpaleo
[...]
είστε όλοι κουταβάκια :-))
μιλάτε για τα trendy μηχανάκια που πρωτοδουλέψατε και τα θεωρείτε αρχαία.
Ο πρώτος υπολογιστής που γνώρισα, καταλάμβανε μια μεγάλη αίθουσα στο υπόγειο
του ΑΠΘ και χρησιμοποιούσε διάτρητες καρτέλες ( ή όπως τις έλεγαν, ξέχασα
πια). Θυμάμαι ότι επειδή ήξερα καλή γραφομηχανή και ήμουν και πρωτάκι, με
είχαν πεθάνει στην αγγαρεία, να τρυπάω καρτέλες κάθε μέρα για όλους τους
παλιούς :-)
--
... είμαι ακόμη εδώ
***@gotenet.gr
gpaleo
2008-02-01 21:16:54 UTC
Post by elpinor
[...]
Ώπα, φρένο, λάθος εικόνα δόθηκε, γιατί λέγαμε για την πρωτοεμφάνηση του
internet.
Πρώτος μου υπολογιστής ήταν δίδυμα IBM-360, σε **κτίριο**, με διάτρητες
(hollerith, αν θυμάμαι κι εγώ) και τα άπειρα ξενύχτια γιατί ο compiler τις
ξέρναγε γιατί έλειπε ένα κόμα.
Αυτά το '70, πρώτο έτος Μηχανολογίας, στας ΗΠΑ.
Χ*σε μ*σα.............
elpinor
2008-02-01 21:33:38 UTC
Post by gpaleo
[...]
επιτέλους!
κάποιος πιο αρχαίος και απο μένα :-))
--
... είμαι ακόμη εδώ
***@gotenet.gr
Dimitris M
2008-02-01 22:53:43 UTC
ÁõôÜ ôï '70, ðñþôï Ýôïò Ìç÷áíïëïãßáò, óôáò ÇÐÁ.
×*óå ì*óá.............
åðéôÝëïõò!
êÜðïéïò ðéï áñ÷áßïò êáé áðï ìÝíá :-))
Êáé áðï ìÝíá. Ôï 70 Þìïõí óôç 4ç ãõìíáóßïõ.

ÌÞðùò åßíáé êáéñüò íá äçìéïõñãÞóïõìå ôï grk.forthnet.kaph ãéá íá ôï Ý÷ïõìå
Ýôïéìï;
gpaleo
2008-02-01 23:02:42 UTC
Post by elpinor
Post by gpaleo
Αυτά το '70, πρώτο έτος Μηχανολογίας, στας ΗΠΑ.
Χ*σε μ*σα.............
επιτέλους!
κάποιος πιο αρχαίος και απο μένα :-))
Και απο μένα. Το 70 ήμουν στη 4η γυμνασίου.
Μήπως είναι καιρός να δημιουργήσουμε το grk.forthnet.kaph για να το έχουμε
έτοιμο;
--
αφαιρέστε τα δύο ταφ πριν το παπάκι απο την διεύθυνση
Μήπως grk.forthnet.stravadakia, να 'χετε να παίζετε μέχρι να μεγαλώσετε???
;-)) ;-))
elpinor
2008-02-02 12:15:30 UTC
Και απο μένα. Το 70 ήμουν στη 4η γυμνασίου.
χα! αρχίζω να νοιώθω παιδάκι, μόλις 2α γυμνασίου :-)
--
... είμαι ακόμη εδώ
***@gotenet.gr
unknown
2008-02-02 15:34:37 UTC
Post by Dimitris M
Êáé áðï ìÝíá. Ôï 70 Þìïõí óôç 4ç ãõìíáóßïõ.
÷á! áñ÷ßæù íá íïéþèù ðáéäÜêé, ìüëéò 2á ãõìíáóßïõ :-)
Ï zaicos ôüôå ðåñßðïõ èá Ýðñåðå íá åðÝóôñåöå áðü ôçí ÔáóêÝíäç :-)
elpinor
2008-02-03 09:53:37 UTC
Ο zaicos τότε περίπου θα έπρεπε να επέστρεφε από την Τασκένδη :-)
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
--
... είμαι ακόμη εδώ
***@gotenet.gr
Vag
2008-02-03 19:50:47 UTC
Post by elpinor
Post by gpaleo
[...]
Μαζί με τον Bill Gates τα γράφατε ?? :)
Post by elpinor
Post by gpaleo
[...]
Στην Πάτρα το 82 μόλις κατάργησαν τις διάτρητες κάρτες και δουλεύαμε σε
Univac με FORTRAN IV και διαθέσιμη μνήμη αν θυμάμαι καλά 32ΚΒ !!!
Ωρες ατέλειωτες για να δουλέψει το compilation.
Μετά το 85 στην ΑΤΕ δούλευα σε ελληνικό σύστημα Gigatronics με 6502 και
Λειτ. Σύστημα σε BASIC/Assembly και δισκέτες 8" (Εχω ακόμα το source
program σε BASIC/Assembly που έκανε το Format και δημιουργούσε αρχεία)
Κάποιος νυν φίλος (συνάδελφος) και παλιός μου καθηγητής δούλευε σε
PDP-15 (16kb ram μονόχρωμη οθόνη 10" και ανάλυση 1024x1024) νομίζω και
έχει κώδικα bootloader σε ΧΑΡΤΟΤΑΙΝΙΑ !!!!!!
elpinor
2008-02-03 20:59:16 UTC
Post by Vag
[...]
... και τώρα καυγαδίζουμε για το αν τα svista, το ubuntu ή τα mac έχουν τα
καλύτερα 3d effects :-)))
--
... είμαι ακόμη εδώ
***@gotenet.gr
Vag
2008-02-03 21:20:12 UTC
Post by elpinor
Post by Vag
[...]
sVISTA = ΣΒΗΣΤΑΑΑΑΑΑΑ ... αποτυχία σε όλα
τα καλύτερα 3d effects :-)))
elpinor
2008-02-03 21:34:23 UTC
Post by Vag
sVISTA = ΣΒΗΣΤΑΑΑΑΑΑΑ ... αποτυχία σε όλα
δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμη, περιμένω να βγει το sp3 τους πρώτα :-Ρ
--
... είμαι ακόμη εδώ
***@gotenet.gr
Stazybο hοrn
2008-02-03 21:11:26 UTC
Post by Vag
Ωρες ατέλειωτες για να δουλέψει το compilation.
Othello, σαν του univac, δεν ξανααπόλαυσα, έκτοτε.
--
() ascii ribbon campaign - against html e-mail & vCards
/\ - against proprietary attachments
Cybermanos
2008-02-02 00:56:05 UTC
Post by gpaleo
[...]
Ώρες είναι να μας πεις ότι ξέρεις και τον Γιώργο τον Διλιντά; ITEK
μηχανή με 8" δίσκους και διάτρητες καρτέλες για το Bootstrap.
--
***@otenet.gr

Vgalta ola re paidi mou :)
Yianni
2008-02-01 19:14:52 UTC
Post by orck
Παλι grk.nostalgia.eimai-o-palioteros-sto-internet-psaria
Περίπου αυτό! Δεν θυμάμαι καθόλου πότε πρωτοέμπαινα στο ίντερνετ. Κάπου εκεί
όμως πρέπει να ήταν ή λίγο πιο πριν. Για κάποιους λόγους δεν θυμάμαι τίποτα
σχεδόν από τη ζωή μου πριν από 10 χρόνια και πριν.
--
Yianni